Od 5 sierpnia w telewizji można zobaczyć reklamę nowego produktu w portfolio USP Zdrowie, przeciwgrzybiczego kremu Clotidal - pierwszego na polskim rynku leku dopochwowego z klotrymazolem dostępnego bez recepty.
Od 5 sierpnia w telewizji można zobaczyć reklamę nowego produktu w portfolio USP Zdrowie, przeciwgrzybiczego kremu Clotidal - pierwszego na polskim rynku leku dopochwowego z klotrymazolem dostępnego bez recepty.
W czerwcu w biurze USP Zdrowie w Warszawie odbyło się szczególne wydarzenie – Dzień z Dziećmi, podczas którego do siedziby firmy zostały zaproszone dzieci naszych pracowników.
Od 10 czerwca w telewizji możemy oglądać nową kampanię telewizyjną marki Artresan.
Miło nam poinformować, że nasze marki Ibuprom i Apap otrzymały nagrodę Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand.
Z przyjemnością informujemy, że marka Gripex otrzymała wyróżnienie na Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku 2019 w kategorii “Kreatywne OTC”.
W telewizji od 8 kwietnia można zobaczyć nowy spot marki Aleric Deslo Active.
Już od 01 kwietnia można zobaczyć w telewizji nowy spot reklamowy marki Xenna. Nowa odsłona kampanii reklamowej dotyczy flagowego produktu marki - tabletek Xenna extra comfort.
Akcja edukacyjna realizowana przez PASMI – Polski Związek Producentów Leków bez recepty, którego członkiem jest USP Zdrowie, jak również Fundację Obywatele Zdrowo Zaangażowani
Od początku marca w telewizji można zobaczyć nową kampanię IBUPROM Sport żel.
Od końca lutego wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki Estabiom.
Od końca grudnia w telewizji można oglądać nową reklamę leku IBUPROM RR.
Od końca grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Berimal, nowości w portfolio USP Zdrowie.
Pod koniec grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Difortan, nowego żelu przeciwbólowego w portfolio USP Zdrowie.
Od 1 października 2018 roku, w telewizji można zobaczyć nowy spot marki Inovox Express. Reklama poprzez metaforę wizualną ukazuje odczucie towarzyszące nam podczas bólu gardła, ale przede wszystkim przedstawia Inovox jako „express na ból gardła”.
Nowa kampania marki, która ruszyła 22 września, stanowi kolejną już odsłonę sprawdzonej platformy komunikacji.
Grupa USP Zdrowie sfinalizowała transakcję zakupu nowej fabryki. Nowa lokalizacja znajduje się we Wrocławiu, przy ul. Bierutowskiej 87. W przeciągu kilku lat zostanie przeniesiona do niej produkcja leków.
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego, 3 września, ruszyła nowa kampania telewizyjna Ibuprom dla Dzieci Forte.
Oryal to nowa marka elektrolitów musujących, dla każdego i na co dzień. Oryal dostępny jest w 2 wariantach: regular o smaku limonkowym i MAX o smaku malinowym.
Już od 23 czerwca 2018 roku, można zobaczyć w telewizji nowy spot APAPu Extra. Jego bohaterem jest strażak, który pomaga ludziom po wichurze, których latem w Polsce jest dość dużo.
18 czerwca br. odbyła się konferencja prasowa, na której zostały przedstawione wyniki raportu “Jak wprowadzić w Polsce opiekę farmaceutyczną? Rola i wyzwania współczesnej apteki”
Po raz kolejny dla naszych pracowników z Warszawy i Wrocławia przygotowaliśmy aktywności z okazji Światowego Dnia Zdrowia.
W dniach 14-15.04 odbyła się seria biegów w ramach DOZ Maraton Łódź.
Od 28 marca 2018 roku, w telewizji, można zobaczyć kolejny spot APAPu pt. „Centrum Nauki”. Jego bohaterem jest pan Adam, który pracuje jako przewodnik w Centrum Nauki, gdzie uczy dzieci przez zabawę.
Z przyjemnością informujemy, że Zespół USP Zdrowie wraz z Agencją Creative Leap, został wyróżniony SREBRNĄ NAGRODĄ w prestiżowym konkursie DBA Design Effectiveness Awards
Kampania ruszyła pod hasłem ,,A jak Ciebie boli gardło?”. Za pomocą mocnych metafor wizualnych ukazuje, jak się czujemy podczas zmagań z bólem gardła.
Z przyjemnością informujemy, że 4 marki USP Zdrowie - APAP, GRIPEX, Herbitussin i IBUPROM - otrzymały tytuły Superbrands 2018 oraz Superbrands Polska 2018.
Już od 2 stycznia 2018 roku w telewizji można zobaczyć kolejny nowy spot APAPu.
Od 1 stycznia 2018 w telewizji można zobaczyć nowy spot Multilac.
Marka Xenna, lider rynku produktów na zaparcia, powraca do TV z kampanią skierowaną do rodziców
Ruszyła kampania telewizyjna Verdin Complexx.
Od 16 października w telewizji można zobaczyć nowy spot Ibupromu Zatoki.
2 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Acatar.
W dniach 22-23 września w Warszawie już po raz trzeci odbyła się międzynarodowa konferencja dotycząca witamy D
1 września ruszyła kampania telewizyjna nowego spotu reklamowego Ibuprom RR.
Ruszyła kampania reklamowa Vigor Essential!
Fundacja Obywatele Zdrowo Zaangażowani przy wsparciu USP Zdrowie rusza w Polskę z projektem „Przewietrz apteczkę!”.
Ruszyła nowa kampania marki Xenna.
22 czerwca odbyła się gala prestiżowego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow.
Marka Naturell istnieje od 1920 roku, od 26 lat jest w Polsce, a od 2016 roku w USP Zdrowie.
Przedstawiamy Wam nowość - Vigor Essential!
Firma USP Zdrowie sfinalizowała transakcję zakupu marki Multilac i podległych jej aktywów oraz praw od firmy Genexo Sp. z o.o.
W dniach 22-23 kwietnia odbyła się siódma edycja jednego z największych biegów ulicznych w naszym kraju
Z okazji Dnia Zdrowia przygotowaliśmy dla naszych pracowników w Warszawie i we Wrocławiu szereg relaksacyjnych atrakcji
Z przyjemnością informujemy, że marka Acatar stanęła na podium i została nagrodzona 3-cim miejscem
Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna dotycząca nowości – produktów chłodzących ULTRA ICE rekomendowanych przez IBUPROM SPORT
Z początkiem kwietnia ruszyła nowa odsłona kampanii marki Ibuprom. Tym razem tematem są „bólosłowia”
Ruszyła nowa kampania telewizyjna Aleric Deslo Active. Aleric Deslo Active to nowoczesny lek, który łagodzi objawy alergii
Już 23 kwietnia biegacze w tym także pracownicy USP Zdrowie po raz siódmy staną w blokach startowych DOZ Maratonu Łódź i biegu 10k Run.
Kampania Gripex „Sick Responsibly” („Choruj odpowiedzialnie”) została nagrodzona w konkursie „Password”
8 marca wzięliśmy udział w Dniach Kariery organizowanych w Hali Stulecia we Wrocławiu. Nasze stoisko cieszyło się niesłabnącą popularnością.
Ruszyła internetowa kampania budująca świadomość Ibupromu RR – nowości od Ibupromu
2 lutego wystartowała kampania telewizyjna wprowadzająca na rynek nowość - APAP dla dzieci FORTE.
W styczniu na półkach aptecznych pojawiła się długo oczekiwana nowość - APAP dla dzieci FORTE na gorączkę i ból dla najmłodszych pacjentów.
Nasza firma podpisała Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety, który został wypracowany przez organizacje zrzeszające producentów suplementów diety